• 1(current)
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • ...
  • 7
  • Dalej 
Ocena wątku:
  • 2 głosów - średnia: 4.5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Wiedźmin - MOBA
#1
„Gram w szachy, żeby odkryć ich sekret. W tych figurkach szumi krew. Trzeba przystawić ucho - i słychać. Szu-szu. Szu-szu. Serce pompuje życie. Zbijam pionka - słyszę rozrywane mięso. Zbijam figurę - słyszę krzyk z głębi trzewi. Ja chcę złamać szachy, wycisnąć z nich prawdę.”

                                                 - Król Radowid V Srogi.

Każdy szermierz dupa, kiedy wrogów kupa.”

                                                - Sheldon Skaggs, oficer Ochotniczego Hufca Mahakamskiego.

[Obrazek: 95bd.png]

Od pewnego czasu zabieram się już za nowy projekt. Spytacie "ale Stachu, co z WoWem?" Cóż WoW: MoP nie ucieknie poza tym jakoś innym też nie spieszno tak więc zabrałem się za nowy projekt. Dzięki większej wadze mapy multiplayer postanowiłem popłynąć z modelami i zrobić naprawdę dobrą mapkę :).

Jest to nic innego jak Muiltiplayer Online Battle Arena coś jak DOTA albo AOS jakby ktoś nie wiedział. Do wyboru będziemy mieli jedną z wielu znanych postaci/bohaterów z książek Andrzeja Sapkowskiego  oraz serii gier CDProjekt podzielonych na dwie frakcje: Królestwa Północy oraz Nilfgaard.
Podczas gdy armie tych dwóch frakcji będą ścierały się na polach bitwy to od nas będzie zależało która strona zwycięży. Celem gry jest zniszczenie głównego namiotu operacyjnego przeciwnika.

Z racji tego, że większość terenu mam już zrobioną pozostaje kwestia modeli, co nie powinno być dla mnie problemem :).
Zastanawiam się nad dobraniem bohaterów walczących w bitwie pod Brenną aczkolwiek wiele innych znanych osobistości nie byłoby uwzględnionych w tej bitwie dlatego też jestem niezdecydowany, może Wy mi pomożecie dokonać wyboru? :) specyficzna bitwa w świecie Wiedźmina czy wolna bitwa z dowolnymi bohaterami typu Geralt, Vesemir, Jan Natalis, Sweers, Leo Bonhart, Menno Coehoorn itd?

No i żeby nie było, że rzucam słowa na wiatr oto dawka screenów:
S C R E E N Y

Spoiler
[Obrazek: b716.jpg]

[Obrazek: 5e2a.jpg]

[Obrazek: 698a.jpg]

[Obrazek: 2b43.jpg]

[Obrazek: 88e4.jpg]

[Obrazek: 2ac4.jpg]

J E D N O S T K I   S T R O N

Spoiler
[Obrazek: c09a.jpg]

[Obrazek: cf99.jpg]
Odpowiedz
#2
Chce w tym pomagac. XD

A tak serio, moim zdaniem powinno sie pozwolic na dowolnosc bohaterow, zwlaszcza ze wydarzenie z historii uniwersum ogranicza skutecznie pule dostepnych bohaterow. Oczywiscie obecnosc jakiegos ochlapa z dupy nie bylaby na miejscu,ale wszelkie Merigoldy i Yennefery juz tak xd
Odpowiedz
#3
Tyle możliwości, poownić wilkołakiem albo gonem noobków ah już to czuję xD

Robiłbym gdyby nie ED, Może jednak bym się zdecydował pomóc, o ile szukasz pomocy? xD

Prośby i pytania:
1. Jako fan doty. Poproszę o screenshot mapy z góry. :P
2. Jak rozwój postaci będzie wyglądać?
3. Standardowy podział na carry/tank/support/disabler/jungler/hunter czy tam assassin? Czy jakiś powiew świeżości?
4. Co ze sklepami? Zwyczajne recepty czy może coś niekonwencjonalnego?
5. Czy planujesz robić przysłowiową junglę/las w którym będą specjalizować się'' junglerzy''(tutaj nie widzę innej roli jak wiedźmin/inny potwór ''jungler'')?
6. Jak z potworami? Kiedyś poruszaliśmy ten temat na SB słabsze mogłybybyć w Lesie, ale czy będą dostępne do wyboru te legendarne? pograć czymś mobilniejszym to większa frajda jednak
7. Skillshoty i w ogóle nacisk na zdolności/czas reakcji graczy czy ułatwienia? :D

Luźny pomysł: Możnaby dodać też postacie z innych serii np trylogii czy krzyżaków oraz historii słowian/węgier/. Ślepy Jurand byłby bekowy do gry, nie mówiąc o Zawiszy czarnym albo królowej ''wampirzycy'' Elżbiecie Batory.
Odpowiedz
#4
Pogralbym Olgierdem zdecydowanie!
Odpowiedz
#5
A może zrobisz coś jak w Hotsie.
Zamiast sklepów każdy bohater ma swoje drzewko talentów.

To było dość innowacyjne ;)
[Obrazek: Intro_S.png]
Odpowiedz
#6
Dementuję, Hots to aktualnie chyba najgorsza moba, przez trzymanie gracza za rączkę i swoją naiwność.
Oprzeć się na Hotsie to jak przegrać z rakiem.

Co to by był za świat wiedźmina bez przedmiotów DD? :D
Co sprawia większą przyjemność rywalizacja z taktykami i element zaskoczenia czy postać ograniczona jak skrzynia biegów w maluchu? xD
Odpowiedz
#7
Ej, ale hotsa to ty szanuj :p
Jak nie grałeś to skąd wiesz?

Całkiem fajnie mi się w niego gra :)

To może przedmioty i talenty :)
[Obrazek: Intro_S.png]
Odpowiedz
#8
Ekwipunek w WarCrafcie jest przestarzałym systemem, a talenty mogłyby odświeżyć to ewidentnie. Nawet sklep w LoLu jest bardziej zaawansowany.
Odpowiedz
#9
1. Kiedy premiera? :P
2. Jako stary wyjadacz gier MOBA gdybyś miał problem z balansem czy elementami rozgrywki to pisz śmiało, bo a nóż zamiast Roshana/Nashora możnaby wstawić jakiegoś monarchę, arcymaga?
Shadow. Shadow in the world is like the water on Earth - is a greater part of it. And people cling to the land - light without which die.

[Obrazek: rrGaPK4.gif]
Odpowiedz
#10
(26.02.2017, 08:46)Micek napisał(a): Tyle możliwości, poownić wilkołakiem albo gonem noobków ah już to czuję xD

Robiłbym gdyby nie ED, Może jednak bym się zdecydował pomóc, o ile szukasz pomocy? xD

Prośby i pytania:
1. Jako fan doty. Poproszę o screenshot mapy z góry. :P
2. Jak rozwój postaci będzie wyglądać?
3. Standardowy podział na carry/tank/support/disabler/jungler/hunter czy tam assassin? Czy jakiś powiew świeżości?
4. Co ze sklepami? Zwyczajne recepty czy może coś niekonwencjonalnego?
5. Czy planujesz robić przysłowiową junglę/las w którym będą specjalizować się'' junglerzy''(tutaj nie widzę innej roli jak wiedźmin/inny potwór ''jungler'')?
6. Jak z potworami? Kiedyś poruszaliśmy ten temat na SB słabsze mogłybybyć w Lesie, ale czy będą dostępne do wyboru te legendarne? pograć czymś mobilniejszym to większa frajda jednak
7. Skillshoty i w ogóle nacisk na zdolności/czas reakcji graczy czy ułatwienia? :D

Luźny pomysł: Możnaby dodać też postacie z innych serii np trylogii czy krzyżaków oraz historii słowian/węgier/. Ślepy Jurand byłby bekowy do gry, nie mówiąc o Zawiszy czarnym albo królowej ''wampirzycy'' Elżbiecie Batory.

Wow, nie spodziewałem się aż takich pozytywnych komentarzy chłopaki :).
1. Na screen z góry musisz jeszcze poczekać Micek bo jest dopiero w 70% skończony. Zaznaczam żeby nie było to mapę nie zrobiłem od zera ale za to mocno ją zmodernizowałem pod moje wymagania pod względem środowiska :)
2. System rozwoju postaci jak narazie będzie standardowy gdyż jeśli chodzi o zaawansowane systemy to jestem laikiem ale wszelkie sugestie czy gotowe systemy pod ten projekt będą mile widziane.
3. Jak narazie podział bohaterów mam na tank/dps zbyt wcześnie by dyskutować dokładnie jakie będą rodzaje gdyż projekt ma dopiero tydzień :)
4. Tak jak Twoje pytanie nr2 jak narazie nie myślałem nad tym zbytnio więc puki co standard ale jakby ktoś chciał pomóc to z miłą chęcią posłucham.
5. Nie myślałem jeszcze nad tym
6. Planuję zrobić system ewentów. Co jakiś czas gry będzie się coś działo jak nie dziki gon pojawi się przed obozowiskami stron to wiewiórki scoia'tael będą atakować Królestwa Północy albo klany Skellige atakować Nilfgaard. Co jakiś czas pojawią się też jakieś potwory legendarne z uniwersum Wiedźmina takie zlecenie na bestię, która będzie atakowała cokolwiek stanie jej na drodze. Oczywiście potwory bossy będą miały lepsze itemy do dropowania, które mogą przeważyć szalę zwycięstwa jednejze stron.
7. O tym też jeszcze nie myślałem. 

Co do Twojego luźnego pomysłu to może kiedyś ale puki co będę się koncentrować na postaciach z wiedźmina.

(26.02.2017, 10:27)Dark Destroyer napisał(a): A może zrobisz coś jak w Hotsie.
Zamiast sklepów każdy bohater ma swoje drzewko talentów.

To było dość innowacyjne ;)

Sklepy raczej będą ale byłoby świetnie jakby ktoś pomógł zaprojektować jakieś ciekawe drzewko rozwoju bohatera. Dodam też że będą dropowane schematy na różnego rodzaju bronie czy uzbrojenie które potem bedzie można zanieść do kowala, to skolei dla nas wykuje.

(26.02.2017, 11:33)Scarab napisał(a): Ekwipunek w WarCrafcie jest przestarzałym systemem, a talenty mogłyby odświeżyć to ewidentnie. Nawet sklep w LoLu jest bardziej zaawansowany.

Skarab z przyjemnością, każdy będzie mógł pomóc w tym projekcie (o ile chęci nie skończą się jak z WoWem;) ).  Też zastanawiam się nad talentami czy drzewkiem umiejętności tak jak DD napisał powyżej. Zaznam jednak że z tym potrzebowałbym pomocy ;)
Odpowiedz
#11
(26.02.2017, 14:17)T0TaNiC napisał(a): 1. Kiedy premiera? :P
2. Jako stary wyjadacz gier MOBA gdybyś miał problem z balansem czy elementami rozgrywki to pisz śmiało, bo a nóż zamiast Roshana/Nashora możnaby wstawić jakiegoś monarchę, arcymaga?

Sorry Totanic noe zauważyłem posta :p

Premiera powiem jak będzie to będzie ;)
A jak pisałem powyżej przyda mi się Wasza pomoc w paru kwestiach więc napewno się odezwę :)
Odpowiedz
#12
Pisałbym się, ale należę do wymagających, wszystko musi być dopięte na najwyższy guzik.
Stworzyć unikatowy system wyboru postaci czy tam jakiś talent tree to nie problem.

btw. Postaci z wiedźmina nie jest jakoś dużo , jak 30-40 zrobisz to będzie dobrze. Do tego wiele jest podobnych np. szkoła wilka, między wiedźminami prawie nie ma różnicy w stylach walki zrobienie im różnych umiejętności będzie piekielnie trudne, każdy ma swoje + i -. Stąd ten pomysł o innych slav.
Odpowiedz
#13
(26.02.2017, 15:51)LordStachu napisał(a):
(26.02.2017, 11:33)Scarab napisał(a): Ekwipunek w WarCrafcie jest przestarzałym systemem, a talenty mogłyby odświeżyć to ewidentnie. Nawet sklep w LoLu jest bardziej zaawansowany.

Skarab z przyjemnością, każdy będzie mógł pomóc w tym projekcie (o ile chęci nie skończą się jak z WoWem;) ).  Też zastanawiam się nad talentami czy drzewkiem umiejętności tak jak DD napisał powyżej. Zaznam jednak że z tym potrzebowałbym pomocy ;)

Łap mnie na FB, ewentualnie poczta. Na obu jestem non stop ;p
Odpowiedz
#14
(26.02.2017, 16:45)Micek napisał(a): Pisałbym się, ale należę do wymagających, wszystko musi być dopięte na najwyższy guzik.
Stworzyć unikatowy system wyboru postaci czy tam jakiś talent tree to nie problem.

btw. Postaci z wiedźmina nie jest jakoś dużo , jak 30-40 zrobisz to będzie dobrze. Do tego wiele jest podobnych np. szkoła wilka, między wiedźminami prawie nie ma różnicy w stylach walki zrobienie im różnych umiejętności będzie piekielnie trudne, każdy ma swoje + i -. Stąd ten pomysł o innych slav.

Jak na razie wszystko małymi kroczkami Micek, planuję zrobić powiedzmy po 5 bohaterów z każdej ze stron, jak to wyjdzie całkiem przyjemnie wtedy będziemy mogli kombinować dalej jakie dodatkowe postacie dodać. Nie zamierzam robić Króla Dzikiego Gonu jako bohatera do grania a raczej jako bossa jednym z ewentów fali na obie strony konfliktu. Z Olgierdem to jeszcze nie wiem co i jak może też będzie z nim tylko ewent ale za wcześnie nad tym rozmyślać ;)

(26.02.2017, 21:36)Scarab napisał(a): Łap mnie na FB, ewentualnie poczta. Na obu jestem non stop ;p

Będę w kontakcie.

Na koniec następna porcja screenów obozów Królestw Północy i Nilfgaardu:

[Obrazek: image.jpg]

[Obrazek: image.jpg]
Odpowiedz
#15
A może po prostu zrobić eventy zależne od tego jakie postacie aktualnie znajdują się na mapie? Powiedzmy, że grając Ciri zdarza się event Dzikiego Gonu - na całym terenie pogoda zmienia się na śnieżną zamieć, zaś wszędzie gdzie chodzą elfy tekstura ziemi zamienia się w śnieg (W sumie fajnie byłoby gdyby takie efekty zostawały - w końcu to pole bitwy, które nieustannie mogłoby się zmieniać podczas trwania rozgrywki). Innym przypadkiem mogłoby być, gdyby był na przykład Olgierd jako jedna z wybranych postaci - wtedy pojawiałby się Gaunter o'Dim zadający ogólną zagadkę, skutkującą albo śmiercią Olgierda albo wygnaniem Gauntera. Oczywiście są to przykłady w obydwu przypadkach, nie mówię od razu że w tym miejscu trzeba byłoby to wprowadzać, aczkolwiek takie wydarzenia mogłyby skutecznie wzbogacić smętne zbijanie kasy na zabijanych creepach.

Można byłoby jeszcze wymyślić kilka innych możliwości związanych z postaciami, ale do tego trzeba byłoby pełnej listy aktualnie możliwych bohaterów. : )
Odpowiedz
  
  • 1(current)
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • ...
  • 7
  • Dalej 


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek:
2 gości