• 2 Vote(s) - 5 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5


Wiedźmin - MOBA
#1
„Gram w szachy, żeby odkryć ich sekret. W tych figurkach szumi krew. Trzeba przystawić ucho - i słychać. Szu-szu. Szu-szu. Serce pompuje życie. Zbijam pionka - słyszę rozrywane mięso. Zbijam figurę - słyszę krzyk z głębi trzewi. Ja chcę złamać szachy, wycisnąć z nich prawdę.”

                                                 - Król Radowid V Srogi.

Każdy szermierz dupa, kiedy wrogów kupa.”

                                                - Sheldon Skaggs, oficer Ochotniczego Hufca Mahakamskiego.

[Image: Witcher_Moba_Logo1.png]

Od pewnego czasu zabieram się już za nowy projekt. Spytacie "ale Stachu, co z WoWem?" Cóż WoW: MoP nie ucieknie poza tym jakoś innym też nie spieszno tak więc zabrałem się za nowy projekt. Dzięki większej wadze mapy multiplayer postanowiłem popłynąć z modelami i zrobić naprawdę dobrą mapkę Uśmiech.

Jest to nic innego jak Muiltiplayer Online Battle Arena coś jak DOTA albo AOS jakby ktoś nie wiedział. Do wyboru będziemy mieli jedną z wielu znanych postaci/bohaterów z książek Andrzeja Sapkowskiego  oraz serii gier CDProjekt podzielonych na dwie frakcje: Królestwa Północy oraz Nilfgaard.
Podczas gdy armie tych dwóch frakcji będą ścierały się na polach bitwy to od nas będzie zależało która strona zwycięży. Celem gry jest zniszczenie głównego namiotu operacyjnego przeciwnika.

Z racji tego, że większość terenu mam już zrobioną pozostaje kwestia modeli, co nie powinno być dla mnie problemem Uśmiech.
Zastanawiam się nad dobraniem bohaterów walczących w bitwie pod Brenną aczkolwiek wiele innych znanych osobistości nie byłoby uwzględnionych w tej bitwie dlatego też jestem niezdecydowany, może Wy mi pomożecie dokonać wyboru? Uśmiech specyficzna bitwa w świecie Wiedźmina czy wolna bitwa z dowolnymi bohaterami typu Geralt, Vesemir, Jan Natalis, Sweers, Leo Bonhart, Menno Coehoorn itd?

No i żeby nie było, że rzucam słowa na wiatr oto dawka screenów:
S C R E E N Y

Spoiler

[Image: image.jpg]

[Image: image.jpg]

[Image: image.jpg]

[Image: image.jpg]
B O H A T E R O W I E   I   S K I L L E

Spoiler
[Image: DPS.jpg][Image: Leader.jpg][Image: Tank.jpg][Image: Sorceress.jpg][Image: Mages.jpg][Image: Geralt_Stats.png][Image: Letho_Stats.png][Image: Triss_Stats.png][Image: Cynthia_Stats.png][Image: Zoltan_Stats.png][Image: Bonhart_Stats.png][Image: Detmold_Stats.png][Image: Vilgefortz_Stats.png][Image: Natalis_Stats.png][Image: Menno_Stats.png]
J E D N O S T K I   S T R O N

Spoiler
[Image: NK_Units.jpg]

[Image: N_Units.jpg]


C H A N G E   L O G
Spoiler


Changelog Witcher MOBA Beta 0.4 

  • Powiększony HeroGlow bohaterów razy dwa dla lepszej możliwości odróżnienia jednostek od bohaterów,
  • Polepszona widoczność obu baz dla graczy.
  • Nowy Creep respawn. Potwory już nie respawnują się tam gdzie poległy lecz na swoich miejscach startowych.
  • Poprawione ikony przedmiotów, które uprzednio wyświetlały się na zielono.
  • Nowe przedmioty po pokonaniu potworów-bossów z Eventów - Trofea. Każdy z nich ma specjalne staty i skille odpowiednie do pokonanych bossów.
  • Nowy skill Zoltana - 'Summon Field Marshal Duda'. Skill jak wszystkie inne ma 5 poziomów, dodatkowo przy każdym poziomie papuga ma lepsze staty. Co 2 poziomy ferdmarszalek Duda zyskuje nowe skille: lvl1: 'Oi, you cunt!' (drwina), lvl3: 'Aim for the Eyes!' (Klatwa), lvl5 'Fucking Crackers!' (transmutacja jednostki w zloto).
  • Nowy skill Leo Bonharta - 'Risky Reward'. Skill pasywny, gdzie Leo jako łowca nagród dostaje permanentny bonus do ataku i odpowiednią ilość złota za zabicie bohatera innego gracza.
  • Niektóre statystyki potworów-bossów zostały zbalansowane.
  • Ulti-skill Letho 'Preparation' zmieniony. Teraz stworzony na bazie Metamorfozy jak ulti-skill Geralta 'Preparation', gdyż poprzednio byl niewrażliwy na magię.
  • Skill Geralta 'Igni Sign' - obrażenia początkowe zostały zwiększone.
  • Ulti-skill Triss Merigold 'Merigold Hailstorm' - obrażenia zostały zmniejszone. 
  • Możliwość tutorialu na początku gry (decyduje gracz czerwony czy go włączyć wszystkim innym graczom czy go pominąć). Tutorial opisuje reguły gry w postaci krótkiego przerywnika filmowego na wypadek gdyby ktoś pierwszy raz grał w mapę.
  • Naprawiona blokada naziemna w obozie Northern Kingdoms.
  • Zmieniony model sprzedawcy nietypowych i rzadkich przedmiotów.
Reply }}}
Podziękowanie od:
#2
Chce w tym pomagac. XD

A tak serio, moim zdaniem powinno sie pozwolic na dowolnosc bohaterow, zwlaszcza ze wydarzenie z historii uniwersum ogranicza skutecznie pule dostepnych bohaterow. Oczywiscie obecnosc jakiegos ochlapa z dupy nie bylaby na miejscu,ale wszelkie Merigoldy i Yennefery juz tak xd
Reply }}}
Podziękowanie od:
#3
Tyle możliwości, poownić wilkołakiem albo gonem noobków ah już to czuję xD

Robiłbym gdyby nie ED, Może jednak bym się zdecydował pomóc, o ile szukasz pomocy? xD

Prośby i pytania:
1. Jako fan doty. Poproszę o screenshot mapy z góry. Język
2. Jak rozwój postaci będzie wyglądać?
3. Standardowy podział na carry/tank/support/disabler/jungler/hunter czy tam assassin? Czy jakiś powiew świeżości?
4. Co ze sklepami? Zwyczajne recepty czy może coś niekonwencjonalnego?
5. Czy planujesz robić przysłowiową junglę/las w którym będą specjalizować się'' junglerzy''(tutaj nie widzę innej roli jak wiedźmin/inny potwór ''jungler'')?
6. Jak z potworami? Kiedyś poruszaliśmy ten temat na SB słabsze mogłybybyć w Lesie, ale czy będą dostępne do wyboru te legendarne? pograć czymś mobilniejszym to większa frajda jednak
7. Skillshoty i w ogóle nacisk na zdolności/czas reakcji graczy czy ułatwienia? Duży uśmiech

Luźny pomysł: Możnaby dodać też postacie z innych serii np trylogii czy krzyżaków oraz historii słowian/węgier/. Ślepy Jurand byłby bekowy do gry, nie mówiąc o Zawiszy czarnym albo królowej ''wampirzycy'' Elżbiecie Batory.
[Image: image.png]
Reply }}}
Podziękowanie od:
#4
Pogralbym Olgierdem zdecydowanie!
Reply }}}
Podziękowanie od:
#5
A może zrobisz coś jak w Hotsie.
Zamiast sklepów każdy bohater ma swoje drzewko talentów.

To było dość innowacyjne Oczko
[Image: Intro_S.png]
Reply }}}
Podziękowanie od:
#6
Dementuję, Hots to aktualnie chyba najgorsza moba, przez trzymanie gracza za rączkę i swoją naiwność.
Oprzeć się na Hotsie to jak przegrać z rakiem.

Co to by był za świat wiedźmina bez przedmiotów DD? Duży uśmiech
Co sprawia większą przyjemność rywalizacja z taktykami i element zaskoczenia czy postać ograniczona jak skrzynia biegów w maluchu? xD
[Image: image.png]
Reply }}}
Podziękowanie od:
#7
Ej, ale hotsa to ty szanuj :p
Jak nie grałeś to skąd wiesz?

Całkiem fajnie mi się w niego gra Uśmiech

To może przedmioty i talenty Uśmiech
[Image: Intro_S.png]
Reply }}}
Podziękowanie od:
#8
Ekwipunek w WarCrafcie jest przestarzałym systemem, a talenty mogłyby odświeżyć to ewidentnie. Nawet sklep w LoLu jest bardziej zaawansowany.
Reply }}}
Podziękowanie od:
#9
1. Kiedy premiera? Język
2. Jako stary wyjadacz gier MOBA gdybyś miał problem z balansem czy elementami rozgrywki to pisz śmiało, bo a nóż zamiast Roshana/Nashora możnaby wstawić jakiegoś monarchę, arcymaga?
Shadow. Shadow in the world is like the water on Earth - is a greater part of it. And people cling to the land - light without which die.

[Image: rrGaPK4.gif]
Reply }}}
Podziękowanie od:
#10
(26.02.2017, 08:46)Micek Wrote: Tyle możliwości, poownić wilkołakiem albo gonem noobków ah już to czuję xD

Robiłbym gdyby nie ED, Może jednak bym się zdecydował pomóc, o ile szukasz pomocy? xD

Prośby i pytania:
1. Jako fan doty. Poproszę o screenshot mapy z góry. Język
2. Jak rozwój postaci będzie wyglądać?
3. Standardowy podział na carry/tank/support/disabler/jungler/hunter czy tam assassin? Czy jakiś powiew świeżości?
4. Co ze sklepami? Zwyczajne recepty czy może coś niekonwencjonalnego?
5. Czy planujesz robić przysłowiową junglę/las w którym będą specjalizować się'' junglerzy''(tutaj nie widzę innej roli jak wiedźmin/inny potwór ''jungler'')?
6. Jak z potworami? Kiedyś poruszaliśmy ten temat na SB słabsze mogłybybyć w Lesie, ale czy będą dostępne do wyboru te legendarne? pograć czymś mobilniejszym to większa frajda jednak
7. Skillshoty i w ogóle nacisk na zdolności/czas reakcji graczy czy ułatwienia? Duży uśmiech

Luźny pomysł: Możnaby dodać też postacie z innych serii np trylogii czy krzyżaków oraz historii słowian/węgier/. Ślepy Jurand byłby bekowy do gry, nie mówiąc o Zawiszy czarnym albo królowej ''wampirzycy'' Elżbiecie Batory.

Wow, nie spodziewałem się aż takich pozytywnych komentarzy chłopaki Uśmiech.
1. Na screen z góry musisz jeszcze poczekać Micek bo jest dopiero w 70% skończony. Zaznaczam żeby nie było to mapę nie zrobiłem od zera ale za to mocno ją zmodernizowałem pod moje wymagania pod względem środowiska Uśmiech
2. System rozwoju postaci jak narazie będzie standardowy gdyż jeśli chodzi o zaawansowane systemy to jestem laikiem ale wszelkie sugestie czy gotowe systemy pod ten projekt będą mile widziane.
3. Jak narazie podział bohaterów mam na tank/dps zbyt wcześnie by dyskutować dokładnie jakie będą rodzaje gdyż projekt ma dopiero tydzień Uśmiech
4. Tak jak Twoje pytanie nr2 jak narazie nie myślałem nad tym zbytnio więc puki co standard ale jakby ktoś chciał pomóc to z miłą chęcią posłucham.
5. Nie myślałem jeszcze nad tym
6. Planuję zrobić system ewentów. Co jakiś czas gry będzie się coś działo jak nie dziki gon pojawi się przed obozowiskami stron to wiewiórki scoia'tael będą atakować Królestwa Północy albo klany Skellige atakować Nilfgaard. Co jakiś czas pojawią się też jakieś potwory legendarne z uniwersum Wiedźmina takie zlecenie na bestię, która będzie atakowała cokolwiek stanie jej na drodze. Oczywiście potwory bossy będą miały lepsze itemy do dropowania, które mogą przeważyć szalę zwycięstwa jednejze stron.
7. O tym też jeszcze nie myślałem. 

Co do Twojego luźnego pomysłu to może kiedyś ale puki co będę się koncentrować na postaciach z wiedźmina.

(26.02.2017, 10:27)Dark Destroyer Wrote: A może zrobisz coś jak w Hotsie.
Zamiast sklepów każdy bohater ma swoje drzewko talentów.

To było dość innowacyjne Oczko

Sklepy raczej będą ale byłoby świetnie jakby ktoś pomógł zaprojektować jakieś ciekawe drzewko rozwoju bohatera. Dodam też że będą dropowane schematy na różnego rodzaju bronie czy uzbrojenie które potem bedzie można zanieść do kowala, to skolei dla nas wykuje.

(26.02.2017, 11:33)Scarab Wrote: Ekwipunek w WarCrafcie jest przestarzałym systemem, a talenty mogłyby odświeżyć to ewidentnie. Nawet sklep w LoLu jest bardziej zaawansowany.

Skarab z przyjemnością, każdy będzie mógł pomóc w tym projekcie (o ile chęci nie skończą się jak z WoWemOczko ).  Też zastanawiam się nad talentami czy drzewkiem umiejętności tak jak DD napisał powyżej. Zaznam jednak że z tym potrzebowałbym pomocy Oczko
Reply }}}
Podziękowanie od:
#11
(26.02.2017, 14:17)T0TaNiC Wrote: 1. Kiedy premiera? Język
2. Jako stary wyjadacz gier MOBA gdybyś miał problem z balansem czy elementami rozgrywki to pisz śmiało, bo a nóż zamiast Roshana/Nashora możnaby wstawić jakiegoś monarchę, arcymaga?

Sorry Totanic noe zauważyłem posta :p

Premiera powiem jak będzie to będzie Oczko
A jak pisałem powyżej przyda mi się Wasza pomoc w paru kwestiach więc napewno się odezwę Uśmiech
Reply }}}
Podziękowanie od:
#12
Pisałbym się, ale należę do wymagających, wszystko musi być dopięte na najwyższy guzik.
Stworzyć unikatowy system wyboru postaci czy tam jakiś talent tree to nie problem.

btw. Postaci z wiedźmina nie jest jakoś dużo , jak 30-40 zrobisz to będzie dobrze. Do tego wiele jest podobnych np. szkoła wilka, między wiedźminami prawie nie ma różnicy w stylach walki zrobienie im różnych umiejętności będzie piekielnie trudne, każdy ma swoje + i -. Stąd ten pomysł o innych slav.
[Image: image.png]
Reply }}}
Podziękowanie od:
#13
(26.02.2017, 15:51)LordStachu Wrote:
(26.02.2017, 11:33)Scarab Wrote: Ekwipunek w WarCrafcie jest przestarzałym systemem, a talenty mogłyby odświeżyć to ewidentnie. Nawet sklep w LoLu jest bardziej zaawansowany.

Skarab z przyjemnością, każdy będzie mógł pomóc w tym projekcie (o ile chęci nie skończą się jak z WoWemOczko ).  Też zastanawiam się nad talentami czy drzewkiem umiejętności tak jak DD napisał powyżej. Zaznam jednak że z tym potrzebowałbym pomocy Oczko

Łap mnie na FB, ewentualnie poczta. Na obu jestem non stop ;p
Reply }}}
Podziękowanie od:
#14
(26.02.2017, 16:45)Micek Wrote: Pisałbym się, ale należę do wymagających, wszystko musi być dopięte na najwyższy guzik.
Stworzyć unikatowy system wyboru postaci czy tam jakiś talent tree to nie problem.

btw. Postaci z wiedźmina nie jest jakoś dużo , jak 30-40 zrobisz to będzie dobrze. Do tego wiele jest podobnych np. szkoła wilka, między wiedźminami prawie nie ma różnicy w stylach walki zrobienie im różnych umiejętności będzie piekielnie trudne, każdy ma swoje + i -. Stąd ten pomysł o innych slav.

Jak na razie wszystko małymi kroczkami Micek, planuję zrobić powiedzmy po 5 bohaterów z każdej ze stron, jak to wyjdzie całkiem przyjemnie wtedy będziemy mogli kombinować dalej jakie dodatkowe postacie dodać. Nie zamierzam robić Króla Dzikiego Gonu jako bohatera do grania a raczej jako bossa jednym z ewentów fali na obie strony konfliktu. Z Olgierdem to jeszcze nie wiem co i jak może też będzie z nim tylko ewent ale za wcześnie nad tym rozmyślać Oczko

(26.02.2017, 21:36)Scarab Wrote: Łap mnie na FB, ewentualnie poczta. Na obu jestem non stop ;p

Będę w kontakcie.

Na koniec następna porcja screenów obozów Królestw Północy i Nilfgaardu:

[Image: image.jpg]

[Image: image.jpg]
Reply }}}
Podziękowanie od:
#15
A może po prostu zrobić eventy zależne od tego jakie postacie aktualnie znajdują się na mapie? Powiedzmy, że grając Ciri zdarza się event Dzikiego Gonu - na całym terenie pogoda zmienia się na śnieżną zamieć, zaś wszędzie gdzie chodzą elfy tekstura ziemi zamienia się w śnieg (W sumie fajnie byłoby gdyby takie efekty zostawały - w końcu to pole bitwy, które nieustannie mogłoby się zmieniać podczas trwania rozgrywki). Innym przypadkiem mogłoby być, gdyby był na przykład Olgierd jako jedna z wybranych postaci - wtedy pojawiałby się Gaunter o'Dim zadający ogólną zagadkę, skutkującą albo śmiercią Olgierda albo wygnaniem Gauntera. Oczywiście są to przykłady w obydwu przypadkach, nie mówię od razu że w tym miejscu trzeba byłoby to wprowadzać, aczkolwiek takie wydarzenia mogłyby skutecznie wzbogacić smętne zbijanie kasy na zabijanych creepach.

Można byłoby jeszcze wymyślić kilka innych możliwości związanych z postaciami, ale do tego trzeba byłoby pełnej listy aktualnie możliwych bohaterów. : )
Reply }}}
Podziękowanie od:

Digg   Delicious   Reddit   Facebook   Twitter   StumbleUpon  




Users browsing this thread:
1 Guest(s)

Silnik forum - © MyBB - Styl forum - iAndrew, grafika - Kithraya, Midas, Bezifabr, Blizzard Entertainment
   
O NAS
Goblin Factory to założone w grudniu 2013 roku forum moderów Warcraft 3 wspólnym wysiłkiem dwóch osób - Scaraba, i WrathaAmona. Celem ich było stworzenie czegoś na wzór starego arcane.pl - miejsca, w którym osoby które wciąż tworzą coś do Warcrafta mogą się spotkać, porozmawiać, zaprezentować swoje dzieła, zapytać o rozwiązanie różnych problemów itd. 22 czerwca 2014 roku Goblin Factory został przeniesiony na nowy silnik, i nowy hosting, a obecnie jest już największym i najpopularniejszym polskim forum dotyczącym Warcrafta 3.